BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chechłacz Grzegorz
Tytuł
Rynek sprzętu audio-wideo
Źródło
Boss-Gospodarka, 2003, nr 7, s. 93-104
Słowa kluczowe
Przemysł elektroniczny, Elektronika, Rynek sprzętu RTV, Sprzedaż produktu, Handel zagraniczny
Electronics industry, Electronics, Consumer electronics market, Product sales, Foreign trade
Abstrakt
Rok 2002 dla firm działających na polskim rynku sprzętu audio-video okazał się kolejnym, bardzo trudnym okresem w ich działalności handlowej i produkcyjnej. Dostawcy tych towarów mają bowiem spore kłopoty ze sprzedażą swych produktów. Sytuacji nie rozwiązują częste obniżki cen detalicznych, określane zwykle jako promocje.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu