BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Edmondson Gail, Tierney Christine, Kripalani Manjeet, Dawley Heidi
Tytuł
Auta z klasą : dlaczego wszyscy chcą produkować modele luksusowe
Źródło
Business Week - edycja polska, 2003, nr 5 (134), s. 84-89
Słowa kluczowe
Rynek samochodowy, Ceny samochodów, Marka produktu
Car market, Car prices, Product brand
Abstrakt
W ciągu ostatnich 10 lat sprzedaż luksusowych samochodów wzrosła o 70 proc. Taki rozwój nastąpił dzięki podwojeniu liczby modeli oraz nowym rynkom zbytu. Teraz nowym wyzwaniem dla producentów tych aut jest tworzenie sieci dealerskich.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu