BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Skalska Izabela, Szkoda Jerzy
Tytuł
Modelowanie systemu jakości usług o znaczeniu lokalnym świadczonych przez małe i średnie przedsiębiorstwa
Źródło
Problemy Jakości, 2006, nr 5, s. 18-20, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
System zarządzania jakością, Jakość usług, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Zarządzanie jakością
Quality management systems, Quality of services, Small business, Quality management
Uwagi
Zawiera rysunki: [1] Algorytm budowy modelu SZJ, [2] SZJ i jego otoczenie systemowe, [3] Mapa procesów SZJ. Zawiera tabele: [1] Uzyskane wyniki przeprowadzonych badań ankietowych, [2] Wyniki badań opinii ekspertów na temat ogólnych wymagań dla zidentyfikowanych procesów SJU
Abstrakt
W niniejszym artykule opisano sposób modelowania systemu zarządzania jakością, biorąc pod uwagę zasady modelowania systemów podane w literaturze przedmiotu. Przedstawiono kolejne etapy modelowania. Omówiono identyfikację procesów, sekwencji i powiązań pomiędzy procesami SZJ oraz określono wymagania jakościowe SZJ.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Krawczyk S., Zarządzanie procesami logistycznymi. Metody ilościowe w logistyce (przedsiębiorstwa), C.H.BECK , Warszawa 2001.
  2. Mały Rocznik Statystyczny Polski, Warszawa 2002.
  3. Sadowski W., Teoria podejmowania decyzji. Wstęp do badań operacyjnych, PWE, Warszawa 1976.
  4. Skalska L, Szkoda. J., Koncepcja modelu systemu zapewnienia jakości, Problemy Jakości, 10/2005.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu