- Autor
- Kuich Arkadiusz
- Tytuł
- Polityka cenowa w sklepie cz. 1
- Źródło
- Poradnik Handlowca, 2003, nr 8, s. 55-56
- Słowa kluczowe
- Ceny, Polityka cenowa, Konkurencja, Handel, Strategia przedsiębiorstwa, Przedsiębiorstwo handlowe
Prices, Pricing policy, Competition, Trade, Corporation strategies, Commercial enterprises - Abstrakt
- Autor widzi konieczność posiadania przez właścicieli sklepów spójnych i przemyślanych zasad określania cen na sprzedawane produkty. Przy ich tworzeniu zaleca uwzględnić takie kwestie jak: filozofia cenowa, charakterystyka klientów, ceny u konkurencji, koszty operacyjne, uczciwa cena.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1231-1545
- Język
- pol