BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hanussek Jan
Tytuł
Czy Category Management jest przeszkodą czy pomocą w dopasowywaniu się do standardów europejskich?
Źródło
Poradnik Handlowca, 2003, nr 8, s. 10-11
Słowa kluczowe
Sprzedaż produktu, Zarządzanie kategorią, Rynek europejski
Product sales, Category Management, European market
Abstrakt
Autor porównuje funkcjonowanie handlu i dystrybucji na rynku europejskim i w Polsce. Zwraca uwagę na wzrost udziału dyskontów i marek własnych. Podkreśla rolę Category Management w zarządzaniu placówkami handlowymi w dobie kryzysu gospodarczego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu