BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hanussek Jan
Tytuł
Cele Category Managementu cz.II
Źródło
Poradnik Handlowca, 2003, nr 9, s. 10-11
Słowa kluczowe
Sprzedaż produktu, Zarządzanie kategorią
Product sales, Category Management
Abstrakt
Celem Category Managementu jest zwiększenie zysków zarówno detalisty, jak i dostawcy. Wyszczególniono cztery szczeble rozwoju CM. Zwrócono uwagę na ich wdrażanie w Polsce.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu