BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kuich Arkadiusz
Tytuł
Polityka cenowa w sklepie cz. 2
Źródło
Poradnik Handlowca, 2003, nr 9, s. 62-64
Słowa kluczowe
Ceny, Polityka cenowa, Konkurencja, Handel, Strategia przedsiębiorstwa, Przedsiębiorstwo handlowe
Prices, Pricing policy, Competition, Trade, Corporation strategies, Commercial enterprises
Abstrakt
W tej części artykułu zagadnienie polityki cenowej rozpatrzono w kontekście wyprzedaży, reklamowania i negocjowania cen, a także związku kradzieży z ceną. Zwrócono również uwagę na rolę ceny w konkurowaniu z sieciami handlowymi.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu