BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kwiatek Piotr, Zapłata Sławomir
Tytuł
Kontroling marketingowy w systemie zarządzania jakością
Źródło
Przegląd Organizacji, 2003, nr 7-8, s. 50-53
Słowa kluczowe
Zarządzanie jakością, System zarządzania jakością, Controlling, Marketing
Quality management, Quality management systems, Controlling, Marketing
Abstrakt
Celem artykułu jest wskazanie wspólnych elementów kontrolingu marketingowego i systemu zarządzania jakością oraz możliwości ich integracji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu