BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Soboń Magdalena
Tytuł
Współczesna koncepcja marketingu - nowa zasada działania przedsiębiorstwa
Źródło
Przegląd Organizacji, 2003, nr 7-8, s. 54-56
Słowa kluczowe
Marketing, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa
Marketing, Marketing concept of the company
Abstrakt
W artykule przedstawiono ewolucję pojęcia marketingu. Omówiono czyniki zmian marketingu, takie jak: boom technologiczny i informatyczny, proces globaliacji, zmieniające się postawy klientów, zmiany w gospodarce światowej, trendy proekologiczne. Zwrócono uwagę na zwiazki z klientami.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu