BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mikuła Bogusz (Wydział Zarządzania), Pietruszka-Ortyl Anna (Wydział Zarządzania)
Tytuł
Elementy strategicznego zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie
Źródło
Przegląd Organizacji, 2003, nr 7-8, s. 6-9
Słowa kluczowe
Wiedza, Zarządzanie wiedzą
Knowledge, Knowledge management
Abstrakt
W artykule omówiono istotę i typy strategii zarządzania wiedzą. Są to: strategia kodyfikacji i personalizacji; strategia tworzenia, transferu i ochrony wiedzy; strategia wpływu, rozszerzania, przywłaszczania i sondowania wiedzy, sześć strategii APQC. Na zakończenie przedstawiono uwarunkowania i proces formułowania strategii zarządzania wiedzą.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu