BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bujko Jansz
Tytuł
Badanie satysfakcji klientów biznesowych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 6, s. 45-48
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Zarządzanie zadowoleniem klientów, Zarządzanie przedsiębiorstwem
Marketing research, Customer satisfaction management, Enterprise management
Abstrakt
Mierniki satysfakcji klientów są najbardziej przydatnymi wskaŤnikami liczbowymi w efektywnym zarzŃdzaniu firmŃ. Przedstawiono podstawowe cele przeprowadzania tych badań oraz techniki badawcze.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu