BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowacki Robert
Tytuł
Uwarunkowania działalności promocyjnej w przedsiębiorstwach handlowych w Polsce
Źródło
Poradnik Handlowca, 2003, nr 10, s. 72-73
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo handlowe, Promocja produktu, Aktywizacja sprzedaży
Commercial enterprises, Product promotion, Sales promotion
Abstrakt
Zwrócono uwagę na badania Instytutu Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji na temat stosowania promocji w polskich przedsiębiorstwach handlowych. Wskazano przyczyny nie stosowania działalności promocyjnej przez badane przedsiębiorstwa handlowe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu