BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rutkowski Ireneusz P.
Tytuł
Partnerstwo w kreowaniu wartości i zadowolenia klienta
Źródło
Poradnik Handlowca, 2003, nr 10, s. 76-78
Słowa kluczowe
Marketing partnerski, Obsługa klienta, Zarządzanie zadowoleniem klientów
Partnership marketing, Customer service, Customer satisfaction management
Abstrakt
Zwrócono uwagę na nowe i rewolucjonizujące stosunki na rynku zjawisko włączania klientów w proces kreowania wartości: określania cech i funkcji produktów oraz negocjowania ceny. Przybliżono zagadnienie zadowolenia klienta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu