BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hanussek Jan
Tytuł
Narzędzia Category Management
Źródło
Poradnik Handlowca, 2003, nr 10, s. 84-85
Słowa kluczowe
Marketing produktu, Sprzedaż produktu, Zarządzanie kategorią
Product marketing, Product sales, Category Management
Abstrakt
Wskazano zalety stosowania w ramach Category Management gotowych aplikacji. Omówiono narzędzia do optymalizacji cen asortymentu, zakresów asortymentowych, planowania sklepów, optymalizacji półek.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu