BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Drewniak Rafał
Tytuł
Kluczowe cele strategiczne polskich przedsiębiorstw uczestniczących w aliansie strategicznym : Wyniki badań
Źródło
Przegląd Organizacji, 2003, nr 10, s. 27-30, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Alianse strategiczne, Strategia przedsiębiorstwa, Cele przedsiębiorstwa
Enterprise management, Strategic alliances, Corporation strategies, Corporate objectives
Abstrakt
Zaprezentowano wyniki oraz wnioski z badań przeprowadzonych przez autora w latach 2002-2003 na grupie 105 polskich przedsiębiorstw mających doświadczenie w zakresie zawierania aliansów strategicznych z innymi podmiotami gospodarczymi w różnych sferach funkcjonowania. Jednym z kluczowych zagadnień, objętych badaniem było określenie najważniejszych celów strategicznych polskich przedsiębiorstw realizowanych w ramach zawartego aliansu strategicznego. Porównano je z wynikami wybranych badań empirycznych przeprowadzonych na świecie w zakresie celów przedsiębiorstw uczestniczących w aliansie strategicznym.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu