BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zarębska Anna
Tytuł
Komunikacja społeczna w przedsiębiorstwie
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2003, nr 9, s. 67-74
Słowa kluczowe
Zmiany organizacyjne, Zarządzanie zmianami, Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Komunikowanie społeczne, Pracownicy w przedsiębiorstwie, Kierownicy w przedsiębiorstwie
Organisational change, Change management, Communication in organisation, Social communication, Employees in enterprise, Managers in a enterprise
Abstrakt
Artykuł koncentruje sie na znaczeniu komunikacji społecznej w procesie wdrażania zmian do organizacji. Przedstawia różne bariery komunikacji pojawiające się podczas wdrażania zmian i proponuje sposoby ich przełamywania (niedopuszczania do ich powstawania). Porusza także temat dwóch odmiennych modeli komunikacyjnych w organizacjach: model oparty na różnicach we władzy i model oparty na różnicach w wiedzy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu