BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Reinhardt Andy
Tytuł
Nie myślcie, że rynek reklam online padł
Źródło
Business Week - edycja polska, 2003, nr 6 (135), s. 90
Słowa kluczowe
Reklama w internecie, Portale internetowe, Wyszukiwarki internetowe
Internet advertising, Web portals, Internet search engine
Abstrakt
Sprzedaż linków sponsorowanych na stronach wyszukiwarek błyskawicznie rośnie. Może się jednak okazać, że firmy, które się tym zajmujące będą musiały obniżyć prowizję z wpływów od reklamodawców. Związane jest to z niewielką ilością największych portali, które dzięki temu mogą stawiać warunki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu