- Autor
- Reinhardt Andy
- Tytuł
- Nie myślcie, że rynek reklam online padł
- Źródło
- Business Week - edycja polska, 2003, nr 6 (135), s. 90
- Słowa kluczowe
- Reklama w internecie, Portale internetowe, Wyszukiwarki internetowe
Internet advertising, Web portals, Internet search engine - Abstrakt
- Sprzedaż linków sponsorowanych na stronach wyszukiwarek błyskawicznie rośnie. Może się jednak okazać, że firmy, które się tym zajmujące będą musiały obniżyć prowizję z wpływów od reklamodawców. Związane jest to z niewielką ilością największych portali, które dzięki temu mogą stawiać warunki.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1642-6770
- Język
- pol