BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Orłowski Krzysztof
Tytuł
Jak i gdzie lobbować?
Źródło
Businessman Magazine, 2003, nr 4, s. 28-29
Słowa kluczowe
Lobbing, Izby przemysłowo-handlowe, Samorząd terytorialny, Organizacje przedsiębiorców, Organizacja biznesu
Lobbying, Chambers of Commerce and Industry, Local government, Entrepreneur's organisations, Business management
Abstrakt
W artykule przedstawiono zjawisko lobbingu. Lobbing polega na prezentowaniu swojego zdania, przekonywaniu do niego, a nie jak często jest kojarzony z załatwianiem przez firmę swoich interesów uciekając się do korupcji. W artykule przedstawiono kilka opinii na temat wykorzystania działań lobbingowych w określonych branżach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu