BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Białek Beata
Tytuł
Logo na szynce
Źródło
Businessman Magazine, 2003, nr 5, s. 123
Słowa kluczowe
Marka produktu, Strategia marketingowa, Przemysł mięsny
Product brand, Marketing strategy, Meat industry
Abstrakt
Choć producentów wędlin mamy w Polsce grubo ponad 3 tysiące, to rozpoznawalnych marek "mięsnych" jest zaskakująco mało. Autorka zastanawia się dlaczego producenci wędlin, mimo powszechnego przekonania, że dla klienta najważniejsza jest cena produktu i jego kategoria, inwestują niemałe pieniądze w budowanie marek.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu