BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kruszewska Monika
Tytuł
Tablice drożeją
Źródło
Businessman Magazine, (dodatek) - Rynek reklamy cz. II, 2003, nr 6, s. 150
Słowa kluczowe
Reklama zewnętrzna, Reklama, Formy reklamy, Kampanie reklamowe
Outdoor advertising, Advertising, Advertising forms, Advertising campaign
Abstrakt
Duże firmy outdoorowe wierzą, że billboardy to przyszłość reklamy. Nie chą przyciągać klientów dumpingowanymi cenami, przeciwnie, niektórzy już je podnoszą.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu