BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Antkowicz Anna
Tytuł
Strategia produktu na przykładzie Spółdzielni Pracy "Cukry Nyskie" w Nysie
Product Strategy of Cukry Nyskie in Nysa
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2006, T. 8, z. 3, s. 14-18, bibliogr. 16 poz.
Słowa kluczowe
Jakość produktów żywnościowych, Strategia produktu, Marka produktu, Opakowania produktów spożywczych, Polityka produktu
Quality of food products, Product strategy, Product brand, Food packaging, Product policy
Uwagi
synopsis, summ.
Abstrakt
W pracy omówiono strategię produktu i elementy bezpośrednio z nią związane. Przedstawiono warunki powodujące coraz większe znaczenie strategii produktu oraz jej poszczególnych elementów składowych. Opisane zostały następujące strategie: nowego produktu, marki, opakowań i zarządzania jakością. Stanowią one zdecydowanie istotny czynnik kreujący funkcjonowanie służb marketingowych przedsiębiorstwa. (oryg. streszcz.)

In the events following 1989, especially after Poland joined the European Union, the Polish enterprises have been challenged not only to take on the fierce competition within the nation but simultaneously battle international challengers. The industry has become a classic example of a positive byproduct of globalization. In fact, the pressure and demand for high quality product has forced the industry to focus more on branding, promotions, product lines, and product placements then ever before. Product development and product placement, known as product strategy, will play a crucial role in the success of manufacturing and selling of goods and services. In other words, the strategy will illustrate the goal of fulfilling the wants and needs of the consumer. In conclusion, strategic product placement, branding, packaging and quality of product in any industry will be key elements to success. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bartold R. 2004: Philips Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu. Dom Wydawniczy KEBIS, Poznań, 83.
  2. Kania-Lentes P. 2005: Notebook z czekolady. Przegląd Piekarski i Cukierniczy, nr 7, 88.
  3. Kotler P. i in. 2002: Marketing. Podręcznik europejski. PWE, Warszawa, 662.
  4. Kotra K., Pysz-Radziszewska A. 2001: Marketing w teorii i praktyce. WSB, Poznań, 64.
  5. Mruk H. (red.) 2002: Strategie marketingowe. AE, Poznań, 82.
  6. Mruk H., Rutkowski I. 1999: Strategia produktu. PWE, Warszawa, 23-24.
  7. Polak E. 1999: Czy opakowanie może sprzedawać wyrób? Przegląd Piekarski i Cukierniczy, nr 7, 33.
  8. Sadowski J. 2005: W pogoni za nowością. Businessman, nr 7 (172), 78.
  9. Skrzypek E. 2002: Jakość i efektywność. UMCS, Lublin, 70.
  10. Stus M. 2004: Żywność "light" coraz bardziej popularna. Przegląd Piekarski i Cukierniczy, nr 8, s. 12.
  11. Urbanek G. 2002: Zarządzanie marką. PWE, Warszawa, s. 22.
  12. Urbaniak M. 2004: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Diffin, Warszawa, 13-14.
  13. http://www.mos.gov.pl/laktualnosci/przeglad_prasy/2004maj/10_05_2004.shtml
  14. http://webapp01.ey.com.pl/EYP/WEB/eycom_download.nsf/resources/tabele_ranking%20mocy_2005.pdf/$FILE/ tabele_ranking%20mocy_2005 .pdf
  15. http://www.wprost.pl/ar/?O=59385&C=57
  16. http://www.cukrynyskie.com.pl/nowosci.htm
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu