BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pruszczyński Tomasz
Tytuł
Wirus pozytywny
Źródło
Businessman Magazine, 2003, nr 8, s. 92
Słowa kluczowe
Marketing wirusowy, Marketing internetowy, Internet
Viral marketing, e-marketing, Internet
Abstrakt
Marketing wirusowy stwarza szanse, ale i zagrożenia. Jego największa zaleta, czyli włączenie odbiorcy w proces konstruowania i rozpowszechniania komunikatu może obrócić się na niekorzyść firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu