BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kruszewska Monika
Tytuł
Wbrew regułom
Źródło
Businessman Magazine, 2003, nr 12, s. 100-103
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Innowacyjność, Myślenie twórcze, Reklama, Rynek reklamy
Marketing strategy, Innovative character, Creative thinking, Advertising, Advertising market
Abstrakt
Najczęściej prezentowane kampanie reklamowe polegają na próbie wyróżnienia marki lub produktu wpisanego w pewien schemat. Powtarzanie tych samych konwencjonalnych działań i oczekiwanie na przełomowe wyniki to jeden z głównych grzechów speców od marketingu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu