BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Słomińska Bożena
Tytuł
Rozwój handlowych obiektów wielkopowierzchniowych w Polsce, w świetle ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
Źródło
Samorząd Terytorialny, 2003, nr 9, s. 34-41
Słowa kluczowe
Placówki handlowe, Przedsiębiorstwo handlowe, Hipermarkety, Supermarkety, Lokalizacja obiektów handlowych, Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Planowanie przestrzenne, Zagospodarowanie przestrzenne
Sales outlets, Commercial enterprises, Hypermarkets, Supermarkets, Trade centres location, Polish Act on Spatial Planning and Development, Spatial planning, Spatial development
Abstrakt
Omówiono przepisy nowej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z 27 marca 2003 roku. Przewiduje ona konieczność obowiązkowego sporządzania planu miejscowego dla obszarów, na których przewidziane jest rozmieszczenie obiektów handlowych o powierzchni sprzedażowej powyżej 2000 metrów kwadratowych. Przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych w połowie 2002 roku przez Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji dotyczących rozpoznania problemów związanych z opracowaniem analizy i prognozy skutków budowy wielkopowierzchniowych obiektów handlowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-4973
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu