BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Winkler Marcin
Tytuł
Reklamując się w telewizji
Źródło
Bank, 2003, nr 12, s. 29-31
Słowa kluczowe
Reklama telewizyjna, Marketing bankowy, Telewizja, Kampanie reklamowe
Television advertising, Bank marketing, Television, Advertising campaign
Abstrakt
Celem artykułu jest próba odpowiedzi na pytanie czy telewizja to odpowiednie medium do działań komunikacyjnych prowadzonych w ramach marketingu bankowego. Omówiono rynek telewizyjny w Polsce oraz problem planowania przez banki kampanii reklamowej w telewizji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu