BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowakiewicz Michał
Tytuł
Dlaczego banki nie unikną CRM?
Źródło
Gazeta Bankowa, 2003, nr 32, s. 20
Słowa kluczowe
Bankowość, Usługi bankowe, Konkurencyjność banków, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta, Informatyczne systemy zarządzania
Banking, Banking services, Banks' competitiveness, Customer Relationship Management (CRM), Customer service, Management Information Systems
Abstrakt
Rynek bankowy w ostatnich kilkunastu latach przechodził wyjątkowo gwałtowne zmiany. Tylko pomiędzy 1997-2002 na skutek fuzji i przejęć znikły w Polsce 33 banki. Mimo postępów konsolidacji, konkurencja się zaostrza.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu