BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowalczyk Artur
Tytuł
Edukacja klientów w strategiach marketingowych banków
Źródło
Bank i Kredyt, 2003, nr 11-12, s. 119-124
Słowa kluczowe
Bankowość, Marketing bankowy, Komunikowanie marketingowe, Klient, Usługi bankowe, Edukacja ekonomiczna, Zdalne nauczanie
Banking, Bank marketing, Marketing communication, Customer, Banking services, Economic education, e-learning
Abstrakt
W artykule poruszono problem edukacji rodzimych konsumentów usług finansowych. Podkreślono, że w najbliższej przyszłości kwestie edukacyjne powinny stać się jednym z fundamentów strategii komunikacji marketingowej stosowanej przez banki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Biały: Spadek sprzedaży nowych polis. "Rzeczpospolita", 28 marca 2003 r.
  2. A. Błaszczak: Niełatwe pieniądze. "Rzeczpospolita", 7 maja 2001 r.
  3. E. Brayshaw: Smell the coffee. "Banking technology" nr 4/2001.
  4. W. Grzegorczyk: Marketing bankowy. Podręcznik. Warszawa 1999 "Zarządzanie i finanse", Biblioteka Menedżera i Bankowca, s. 10-12
  5. J. Kernan: Dobrać usługi do potrzeb. "Rzeczpospolita", 9-10 czerwca 2001 r.
  6. A. Kłopocka: Mój bank mnie nie znosi. "Gazeta Bankowa" 15-21 maja 2001 r.
  7. M. Majewski: Internet-nowe podejście do marketingu. 10 kwietnia 1998 r. http://www.kki.net.pl/internet/artykuły/internet.htm
  8. J. Miroński: Komunikowanie marketingowe. W: Media, komunikacja, biznes elektroniczny. Praca pod red. B. Junga, Warszawa 2001 Difin, s. 140-141.
  9. M. Pluta-Olearnik,: Marketing usług bankowych. Warszawa 1999 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, s. 20-22.
  10. A. Sznajder: Marketing wirtualny. Kraków 2000 Dom Wydawniczy ABC. Oficyna wydawnicza, s. 73.
  11. K. Szydzińska: Dojrzała strategia banku dla małolatów. "Gazeta Finansowa", 29 marca – 4 kwietnia 2003 r.
  12. B. Tomaszkiewicz: Bank jak zechce, to i tak ukryje koszty kredytu. "Puls Biznesu" 23 września 2002 r.
  13. I. Zabielska: Zwierzaki w służbie finansów. "Businessman" nr 3/1998.
  14. Z. Zawadzka: Aktualne tendencje w otoczeniu banków. W: Banki w Polsce: wyzwania i tendencje rozwojowe. Praca zbiorowa pod red. W.L. Jaworskiego, Warszawa 2001 Poltext.
  15. www.citibank.com/poland
  16. www.mbank.com.pl.
  17. www.bzwbk.pl.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-5520
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu