BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szulczyńska Urszula
Tytuł
Nowe produkty a trwałość korzyści osiąganych przez przedsiębiorstwo
Źródło
Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny, 2003, nr 2, s. 245-263
Słowa kluczowe
Strategia przedsiębiorstwa, Strategia konkurencji, Strategia produktu, Przewaga konkurencyjna, Innowacyjność przedsiębiorstw, Produkt na rynku
Corporation strategies, Competition strategy, Product strategy, Competitive advantage, Enterprise innovation, Product on the market
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono zagadnienie strategii przedsiębiorstwa w zakresie wprowadzania na rynek nowych produktów. Podkreślono, że musi być ona spójna ze strategią konkurencji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0035-9629
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu