- Autor
- Szulczyńska Urszula
- Tytuł
- Nowe produkty a trwałość korzyści osiąganych przez przedsiębiorstwo
- Źródło
- Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny, 2003, nr 2, s. 245-263
- Słowa kluczowe
- Strategia przedsiębiorstwa, Strategia konkurencji, Strategia produktu, Przewaga konkurencyjna, Innowacyjność przedsiębiorstw, Produkt na rynku
Corporation strategies, Competition strategy, Product strategy, Competitive advantage, Enterprise innovation, Product on the market - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Omówiono zagadnienie strategii przedsiębiorstwa w zakresie wprowadzania na rynek nowych produktów. Podkreślono, że musi być ona spójna ze strategią konkurencji.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0035-9629
- Język
- pol