BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Matyjek Zuzanna
Tytuł
Za chwilę dalszy ciąg podwyżek
Źródło
Profit, 2004, nr 1, s. 40-42
Słowa kluczowe
Reklama telewizyjna, Reklama w mass mediach, Rynek reklamy, Wydatki na reklamę
Television advertising, Advertising in mass media, Advertising market, Expenditures on advertising
Abstrakt
Podjęto próbę odpowiedzi na pytanie czy zapowiadana przez telewizję podwyżka opłat za reklamy spowoduje ucieczkę reklamodawców do innych mass mediów? Zwrócono uwagę, że dopasowanie naszego prawa do unijnej dyrektywy o telewizji zmieni zasady przerywania filmów reklamami.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-9367
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu