BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sobczak Karolina
Tytuł
Delikatesy przepychu
Źródło
Profit, 2004, nr 1, s. 44-45
Słowa kluczowe
Handel detaliczny, Przedsiębiorstwo handlowe, Supermarkety, Strategia rozwoju przedsiębiorstwa, Kierownicy w przedsiębiorstwie, Studium przypadku
Retail trade, Commercial enterprises, Supermarkets, Company development strategy, Managers in a enterprise, Case study
Firma/Organizacja
KrakChemia SA, Alma
,
Abstrakt
Omówiono zmiany, jakie zachodzą w strategii rozwoju krakowskiej spółki Krakchemia. Jej nowy prezes Jerzy Mazgaj zmienił szyld sklepów. Teraz noszą one nazwę Alma.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-9367
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu