BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziekoński Michał
Tytuł
Mierzalni lojalni
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 6, s. 56-59
Słowa kluczowe
Analiza marketingowa, Programy lojalnościowe, Zarządzanie zadowoleniem klientów
Marketing analysis, Loyalty programs, Customer satisfaction management
Abstrakt
Przedstawino metodologię jak badać satysfakcję i lojalność klienta. Autor podkreślił iż w przypadku większości firm te dwa wskaźniki należy traktować jako komplementarne i dobrze jest dokonywać ich łącznego pomiaru.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu