BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stępień Jakub
Tytuł
Niewidzialni a popularni
Źródło
Profit, 2004, nr 2, s. 36-37
Słowa kluczowe
Biznes elektroniczny, Turystyka, Usługi turystyczne, Usługi internetowe, Strategia przedsiębiorstwa, Charakterystyka przedsiębiorstwa, Studium przypadku
e-business, Tourism, Tourism services, Internet services, Corporation strategies, Company characteristics, Case study
Firma/Organizacja
Travelplanet
Abstrakt
Omówiono drogę do sukcesu firmy Travelplanet - największego agenta turystycznego działającego w sieci. Firma ta corocznie potraja przychody. Podkreślono, że za sukcesem tej firmy stoi dobry biznesplan.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-9367
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu