BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Obłój Krzysztof
Tytuł
Strategiczne wyzwania polskich firm
Źródło
Przegląd Organizacji, 2004, nr 1, s. 6-8
Słowa kluczowe
Modele biznesowe, Modelowanie rozwoju przedsiębiorstwa, Zarządzanie innowacyjne, Outsourcing, Organizacja przedsiębiorstwa, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Kapitał intelektualny, Zasoby niematerialne
Business models, Enterprise modeling, Innovative management, Outsourcing, Enterprise organisation, Enterprise competitiveness, Intellectual capital, Intangible assets
Abstrakt
Coraz więcej firm buduje nowatorskie modele biznesowe. W artykule omówiono dwa z nich: model dyrygenta i model nawigatora. Podkreslono role innowacyjności oraz zasobów niematerialnych w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Ch. HANDY, The Age of Unreason, Harvard Business School Press, 1990, Boston Mass., r. 4.
  2. H.M. LACKOW, IT Outsourcing Trends, Report no. 1289-01-RR, The Conference Board, 2001.
  3. K. WERBACH, Sundication: the Emerging Model for Business in the Internet Era, „Harvard Busines Review", May-June 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu