BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kania Agata M.
Tytuł
Assistance wypełnia lukę : Pomiędzy ubezpieczeniem a klientem
Źródło
Boss-Gospodarka, 2003, nr 11, s. 43-48
Słowa kluczowe
Rynek usług, Rynek ubezpieczeniowy, Obsługa klienta, Otoczenie biznesu, Usługi assistance
Services market, Insurance market, Customer service, Business environment, Assistance services
Kraj/Region
Świat, Polska
World, Poland
Abstrakt
Obecnie światowy rynek assistance obchodzi czterdziestolecie swego istnienia. Chociaż od tego czasu wiele się zmieniło, pojawili się na nim nowi uczestnicy, wzrósł zakres świadczeń oraz liczba krajów, gdzie instytucja ta funkcjonuje, idea assistance nie uległa zmianie. Wystarczy jeden telefon, aby cała machina w krótkim czasie została uruchomiona. Jeden z ważniejszych produktów tego sektora to assistance samochodowy i polisa podróżnego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu