BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baruk Agnieszka Izabela
Tytuł
Analiza postaw i opinii pracowników a luka wizerunkowa
Źródło
Przegląd Organizacji, 2006, nr 11, s. 35-38, przypis
Słowa kluczowe
Wizerunek przedsiębiorstwa, Opinia pracowników, Marketing personalny, Badania ankietowe
Company image, Employees' opinion, Personnel marketing, Questionnaire survey
Abstrakt
W artykule zaprezentowano analizę postaw i oczekiwań aktualnych pracowników oraz analizę sposobu postrzegania firmy jako pracodawcy. Przedstawiono wskaźniki umożliwiające przeprowadzenie tych analiz. Zostały one opracowane na podstawie wyników pierwotnych badań empirycznych przeprowadzonych wśród pracowników polskich przedsiębiorstw produkcyjnych reprezentujących grupę małych i średnich firm. Podczas badań zastosowano metodę bezpośredniego badania ankietowego. Objęto nimi łącznie 567 osób zajmujących stanowiska kierownicze niższego szczebla oraz pracowników wykonawczych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. A. BARUK, Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy, Difin, Warszawa 2006.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu