BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Michalska-Dudek Izabela
Tytuł
Zastosowanie marketingu precyzyjnego na przykładzie linii lotniczych
Application of Specific Marketing Based on the Example of Airlines.
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2005, nr 1095, s. 162-172, tab., bibliogr. 9 poz.
Słowa kluczowe
Marketing bezpośredni, Marketing konsumencki, Rynek turystyczny, Marketing usług lotniczych, Transport lotniczy
Direct marketing, Consumer Marketing, Tourism market, Air services marketing, Air transport
Uwagi
summ.
Abstrakt
Zaprezentowano indywidualne podejście marketingu precyzyjnego (tzw. marketingu "jeden na jeden") oraz przykłady implementacji jego zasad w działalności wybranych linii lotniczych.

The article presents the concept of specific marketing ("one for one" marketing) and provides examples of adjusting products and other elements of marketing composition to the needs and preferences of individual clients in the field of practical functioning of airlines. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Burnett K., Relacje z klientem. Analiza i zarządzanie, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
  2. Dyche J., CRM. Relacje z klientem, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2002.
  3. Filipczyk J., Fuchs D., Marketing dużych firm transportowych w warunkach integracji europejskiej, AE, Katowice 1998.
  4. Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
  5. Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, Wyd. C.H. Beck, Warszawa 2001.
  6. Peppers D., Rogers M., Interaktywny menedżer. Customer Relationship Management. Oczekiwania, rozwiązania, satysfakcja, Wyd. Studio EMKA, Warszawa 2002.
  7. Peppers D., Rogers M., The One to One Future: Building Relationships One Customer at a Time, Currency Double Day 1997.
  8. Seybold P.B., Marshak R.T., Klienci.com. Jak stworzyć skuteczną strategią biznesową dla Internetu, i nie tylko, IFC PRESS Sp. z o. o., Kraków 2001.
  9. Wejtko M., Dożywotni romans z klientem, "Marketing Service" 1998 nr 11.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu