BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Adamczuk Franciszek
Tytuł
Zachowania konsumenckie w handlu na przykładzie miasta Bolesławiec
Consumer Behaviour in Trade on the Example of Bolesławiec Town
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2005, nr 1095, s. 230-240, rys., bibliogr. 16 poz.
Słowa kluczowe
Zachowania konsumenta, Handel, Konsumpcja, Miasto
Consumer behaviour, Trade, Consumption, City
Uwagi
summ.
Kraj/Region
Bolesławiec
Boleslawiec
Abstrakt
Zwrócono uwagę na niektóre problemy zachowań i postaw konsumenckich w jednostce osadniczej, jaką jest miasto. Przedmiotem analizy są konsumenci miasta Bolesławiec i jednostki handlu detalicznego zlokalizowane na jego obszarze.

The article concerns consumers behaviour in trade in Bolesławiec town. The elaboration is a result of research which has been conducted between 2003 and 2004, on the background of the town's trade function. In the end of the elaboration are estimations of the problem and conclusions which can be used in forming trade function of Bolesławiec town in the future. The author used available literature and scientific research on this subject. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Adamczuk F., Funkcja handlowa miasta Jelenia Góra -próba identyfikacji problemu, Prace Naukowe ACK 2003 nr IX, Liberec 2003.
  2. Badania przestrzenne rynku i konsumpcji. Przewodnik metodyczny, red. S. Mynarski, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 1992.
  3. Bywalec Cz., Rudnicki J., Konsumpcja, PWE, Warszawa 2002.
  4. Dietl J., Handel we współczesnej gospodarce. Instytucje, organizacje, technologia, strategia, PWE, Warszawa 1992.
  5. Falkowski A., Tyszka T., Psychologia zachowań konsumenckich, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2002.
  6. Gajewski S., Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing, Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1994.
  7. Garbarski S., Zachowania nabywców, PWE, Warszawa 2001.
  8. Kramer J., Konsumpcja. Prawidłowości, struktura, przyszłość, PWE, Warszawa 1993.
  9. Letchenmuller M., Handelsbetriebslehre, F. Kiehl-Verlag, Ludwigshafen 1992.
  10. Marak J., Ekonomika handlu, WSH, Wrocław 2000.
  11. Rudnicki L., Zachowanie konsumentów na rynku, PWE, Warszawa 2000.
  12. Seyfert R., Wirtschaftslehre in Handels, NNV, Oplladeu 1997.
  13. Sztucki T., Encyklopedia marketingu. Definicje, zasady, metody, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1998.
  14. Szulce H., Struktury i strategie w handlu, PWE, Warszawa 1998.
  15. Światowy G., Zachowania konsumenckie, AE, Wrocław 1994.
  16. Zachowanie konsumenta. Koncepcje i badania europejskie, red. M. Lambkin, G. Foxall, F. van Raaij, B. Heilbrunn, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu