BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lech Andrzej
Tytuł
Głos małych i średnich
Źródło
Gazeta Bankowa, 2003, nr 33, s. 23-25
Słowa kluczowe
Małe i średnie przedsiębiorstwa, Jakość usług, Usługi bankowe
Small business, Quality of services, Banking services
Abstrakt
Dla małych firm nadal najważniejszy jest bezpośredni kontakt z bankiem. Dla średnich ważna staje się jakość świadczonych usług.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu