BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Erkiert Sławomir
Tytuł
Targi klasy europejskiej
Źródło
Nowe Życie Gospodarcze, 2003, nr 20, s. 33
Słowa kluczowe
Targi
Fair
Firma/Organizacja
Międzynarodowe Targi Poznańskie
Abstrakt
Współczesne targi to niezwykle użyteczne narzędzie marketingu bezpośredniego. Tego typu narzędzie wspierające sprzedaż oferują polskim i zagranicznym przedsiębiorcom Międzynarodowe Targi Poznańskie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-5784
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu