BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kaźmierczak Magdalena
Tytuł
Sześć Sigma. Niezbędne elementy doskonalenia procesów i budowy przewagi na rynku
Źródło
Problemy Jakości, 2002, nr 7, s. 30-34
Słowa kluczowe
Zarządzanie jakością, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Doskonalenie organizacji, Teorie zarządzania, Sześć Sigma
Quality management, Enterprise management, Organisation improving, Management theories, Six Sigma
Abstrakt
Dzisiejsza firma sukcesu musi być znacznie bardziej elastyczna niż przed kilkoma laty. Można to osiągnąć poprzez zintegrowanie planowania strategicznego i operacyjnego. Do takich rozwiązań nawiązuje Sześć Sigma, jako jedna z dróg do konsekwentnego doskonalenia procesu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu