BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stępczak Sylwia
Tytuł
Do zysku poprzez kanon wartości
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2003, nr 18, s. 8-12
Słowa kluczowe
Pozycja przedsiębiorstwa na rynku, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Strategia zarządzania, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Studium przypadku
Business strength, Enterprise management, Management strategy, Human Resources Management (HRM), Case study
Abstrakt
Zasady zarządzania, obsługi klienta i szkolenia pracowników propagowane w Walt Disney Corp., będące narzędziem do osiągania wymiernych zysków - studium przyapadku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu