BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rostkowski Tomasz
Tytuł
Kompetencje efektywne i mierzalne
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2003, nr 18, s. 22-24
Słowa kluczowe
Zarządzanie zasobami ludzkimi, Zarządzanie personelem, Zarządzanie kompetencjami, Kompetencje pracownicze, Pracownicy w przedsiębiorstwie
Human Resources Management (HRM), Personnel management, Competence management, Employees competencies, Employees in enterprise
Abstrakt
Zastosowanie systemu kompetencyjnego w praktyce firmy. Jakie korzyści wynikają z wykorzystania systemu kompetencyjnego przy definiowaniu wymagań na określone stanowisko pracy? Czy system ten umożliwia badanie jakości ocen okresowych pracowników? Czy na jego podstawie można zbudować plan rozwoju kompetencji dla całej firmy?
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu