BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szymańska Katarzyna
Tytuł
Marketingowe aspekty zarządzania środowiskowego
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2003, nr 10, s. 95-101
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa, Ekomarketing, Ochrona środowiska, Zarządzanie środowiskiem
Enterprise management, Marketing concept of the company, Eco-marketing, Environmental protection, Environmental management
Abstrakt
Współczesny marketing obok produktu, ceny, promocji i dystrybucji uwzględnia nowy czynnik - środowisko. Marketing środowiskowy pozwala uzyskać przewagę finansową nad konkurencją, zaspakaja nowe potrzeby klientów i daje satysfakcję z działań na rzecz środowiska. Porównano marketing tradycyjny z ekomarketingiem oraz etapy wprowadzania koncepcji ekomarketingu w przedsiębiorstwie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu