- Autor
- Szymańska Katarzyna
- Tytuł
- Marketingowe aspekty zarządzania środowiskowego
- Źródło
- Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2003, nr 10, s. 95-101
- Słowa kluczowe
- Zarządzanie przedsiębiorstwem, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa, Ekomarketing, Ochrona środowiska, Zarządzanie środowiskiem
Enterprise management, Marketing concept of the company, Eco-marketing, Environmental protection, Environmental management - Abstrakt
- Współczesny marketing obok produktu, ceny, promocji i dystrybucji uwzględnia nowy czynnik - środowisko. Marketing środowiskowy pozwala uzyskać przewagę finansową nad konkurencją, zaspakaja nowe potrzeby klientów i daje satysfakcję z działań na rzecz środowiska. Porównano marketing tradycyjny z ekomarketingiem oraz etapy wprowadzania koncepcji ekomarketingu w przedsiębiorstwie.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0860-6846
- Język
- pol