BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rudawska Iga
Tytuł
Zarządzanie relacjami z klientelą - próba zmniejszenia dystansu między organizacją a jej klientami
Źródło
Przegląd Organizacji, 2004, nr 1, s. 38-41, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Klub klienta, Lojalność klientów, Marketing konsumencki
Customer service, Customer club, Customer loyalty, Consumer Marketing
Abstrakt
W rozwiniętych gospodarkach rynkowych widoczny jest trend utrzymywania nie tylko bezpośrednich i interaktywnych form komunikacji z klientem, ale również traktowania go po partnersku w relacjach z przedsiębiorstwem. Znaczące jest dążenie do nadania tym relacjom formy stałej, permanentnej. Omówiono transformację z zarządzania sprzedażą do zarządzania związkami z klientem. Przedstawiono system celów klubu klientów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. BRUHN M., Marketing, Gabler, Wiesbaden 1997.
  2. SIMON H., HOMBURG Ch., Kundenzufriedenheit. Konzepte-Methoden-Erfahrungen, Wiesbaden 1995.
  3. DOLIŃSKI D., Psychologia reklamy, Agencja Reklamowa AIDA, Wrocław 1998.
  4. PECK H., PAYNE A., CHRISTOPHER M., CLARK M., Relationship Marketing, Butterworth-Heinemann, Oxford 1999.
  5. ERNST Ch., Kundenorientierung: Service muss geplant werden, „Sozialmanagement", 6 Jg., Nr 6, 1996.
  6. PINE B.J., Mass Customization: The New Frontier in Business Competition, Harvard Business School Press, Harvard, MA, 1993.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu