BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bolanowski Wojciech
Tytuł
Sprzedawać w Internecie
Źródło
Bank, 2004, nr 5, s. 32-33
Słowa kluczowe
Bankowość wirtualna, Transakcje wirtualne, Marketing bankowy, Marketing sieciowy, Kampanie reklamowe
Virtual banking, Virtual transaction, Bank marketing, Network marketing, Advertising campaign
Abstrakt
Omówiono zagadnienie marketingu sieciowego. Zwrócono uwagę na najbardziej istotne z praktycznego punktu widzenia aspekty wykorzystania wybranych narzędzi elektronicznych w marketingu instytucji finansowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu