BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mistewicz Cezary
Tytuł
Architektura namingowa
Źródło
Marketing w Praktyce, 2003, nr 12, s. 16-20
Słowa kluczowe
Marka produktu, Marketing produktu, Pozycjonowanie marki
Product brand, Product marketing, Brand positioning
Abstrakt
Spójna architektura namingowa prowadzi do zwiększenia siły, synergii oraz przejrzystości oferty wewnątrz i na zewnątrz firmy. Jest strukturą, która organizuje portfel nazw, określa ich rolę oraz naturę powiązań między nimi. Daje także wytyczne dla menedżerów, którzy są odpowiedzialni za reklamę, dziaania PR czy opakowanie nowego produktu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu