BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Laszczak Mirosław
Tytuł
Słowo przed obrazem
Źródło
Marketing w Praktyce, 2003, nr 12, s. 21-23
Słowa kluczowe
Marketing, Komunikowanie marketingowe, Psychologia komunikowania, Reklama
Marketing, Marketing communication, Communicate psychology, Advertising
Abstrakt
Dobra reklama nie musi być zabawna, nie musi być nawet intersująca, wystarczy jeśli potrafi przekonywać. A choć zwykle największą rolę przypisuje się warstwie wizualnej, to nie ona jest najważniejsza. Wpływ warstwy słownej jest dużo głębszy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu