BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Talaga Katarzyna
Tytuł
Monitoring prasy
Źródło
Marketing w Praktyce, 2003, nr 12, s. 24
Słowa kluczowe
Usługi informacyjne, Informacja ekonomiczna, Monitoring gospodarczy, Źródła informacji
Information services, Economic information, Economic monitoring, Information source
Abstrakt
Posiadanie określonych informacji często decyduje o przewadze konkurencyjnej lub staje się ostatnię deską ratunku przed wypadnięciem z rynku. Jedną z metod ich pozyskiwania jest stały i kompleksowy monitoring prasy. Usługa ta istnieje na naszym rynku stosunkowo od niedawna, a już przeszła wiele transformacji - od żmudnego zbierania, wycinania i segregowania publikacji prasowych przez agencje public relations, po profesjonalną obsługę najbardziej szczegółowych zleceń.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu