BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wilk Katarzyna
Tytuł
Gazet(k)a firmowa
Źródło
Marketing w Praktyce, 2003, nr 12, s. 25-28
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Kultura organizacji, Informacja w przedsiębiorstwie, Marketing wewnętrzny
Enterprise management, Corporate culture, Information in enterprise, Internal marketing
Abstrakt
Przedsiębiorstwa, wdrażając nowe programy rynkowe często zaniedbują kontakt z ludźmi, którzy mają pracować w nowym otoczeniu. Gazeta, obok innych podjętych przez firmę działań, przygotowuje pracowników na te zmiany. Przedstawiono korzyści jakie wynikają z opracowania biuletynu wewnętrznego w firmie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu