- Autor
- Jurowski Jerzy
- Tytuł
- Bronię hipermarketów : Handel
- Źródło
- Nowe Życie Gospodarcze, 2003, nr 18, s. 12-13
- Słowa kluczowe
- Hipermarkety, Sklepy dyskontowe, Supermarkety, Handel, Konsument
Hypermarkets, Discount trade, Supermarkets, Trade, Consumer - Abstrakt
- Hipermarkety na stałe zagościły w wizerunku polskiego handlu. Autor przekonuje, że nie przynoszą one ze sobą destrukcyjnych oddziaływań na drobny handel.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1234-5784
- Język
- pol